lauantai 16. kesäkuuta 2012

nokkakohti leirii>>







tykkään kian jalasta♥



minimieeees












tälläne sorsanpoikane käppäili meijä pihal ;);;)




HEISSANKAIKKI

eli täs jokune aika sitte kia oli meil yöt ja tällee valvottii sit viitee (: iha semijees oli :P 
sittte perjantain olin hakeen mun proidii ja sen frendii jostai sauvost joltai ihme leirilt mis piti olla niinku joku HYVÄ esiintyjä siin lopus ni joo o siel oli joku minimies ?!?!? olin sillee oikeest äöläeök'bgvöo mua vitutti nii paljo ku en saanu olla missää vaa mun piti olla sit viel kokopvä himas ;oo no ei voi mitää en mee toiste...
sitte eile ku oli vika pvä enne leirii ni olin sitte noonankaa eka kaupungil kiertelee ja sielt sit routiol.
oltii siel mä noona roni ja atte ja sit netta oli meijä kaa viel jossaivaihees (: 
mut ei ihmeeempii morjeens ja kirjottelen ens viikol loppuviikost (:::::::



♥ ch

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti